MCI: T: +386 51 231 049  |  E: info@mcidrija.si    HOSTEL: T: +386 40 808 022  |  E: hostel@mcidrija.si

Hišni red

Splošno

Prijava v Hostel Idrija na dan prihoda je možna po 14.00 uri in najkasneje do konca obratovalnega časa recepcije (ob prihodu po zaključku obratovalnega časa recepcije je obvezna predhodna najava 1 dan prej, ki se dodatno zaračuna 1€ po osebi). Na dan odhoda je potrebno sobo izprazniti in se odjaviti najkasneje do 10. ure dopoldan, v nasprotnem primeru se zaračuna dodaten dan.

Obratovalni čas recepcije:

pon – pet: 12.00 – 20.00
sobota: 08:00 – 12:00 in 14:00 – 20:00
nedelja: 14.00 – 20.00


Ob prihodu dobite ključ sobe in ključ vhodnih vrat, posteljnino in brisače.

Pri odhodu skupine ali posameznika osebje Hostla Idrija skupaj z odgovorno osebo skupine ali posameznikom pregleda uporabljane sobe. V koliko so sobe močno umazane se lahko zaračuna dodatno čiščenje v višini 20,00 EUR na sobo za skupino ali 10,00 EUR na posteljo za posameznika.

Od ponedeljka do nedelje od 22.00 ure zvečer do 08.00 zjutraj je zahtevan nočni mir. V tem času ne motite drugih gostov.

Stvari, ki jih gostje pozabijo v sobah, se hranijo 30 dni, nato pa se jih zavrže ali preda v uporabo lokalnim dobrodelnim/humanitarnim/ekološkim organizacijam, odvisno od same stvari.

Morebitne  obiske gostov je potrebno predhodno najaviti osebju Hostla Idrija na recepciji!

Najdaljše skupno število nočitev v Hostlu Idrija je 30 dni.

Skupni prostori

Kuhinja in jedilnica za goste sta namenjeni vsem gostom Hostla Idrija. Po vsaki uporabi očistite posodo in delovne površine ter za seboj pospravite mize.

Prepovedano je odnašanje inventarja iz sob ter skupnih prostorov Hostla Idrija.

Hrano shranite v hladilnik v kuhinji za goste, označite jo s svojim imenom in datumom odhoda. Vsa neoznačena živila in živila s pretečenim rokom uporabe bodo zavržena.

Bivanje in uporaba

Prosimo, da ne poškodujete ali odstranjujete predmetov, ki so namenjeni nastanitvi in bivanju gostov v Hostlu Idrija.

Ne spreminjate prostorske postavitve v sobah in prostorih za druženje brez predhodnega posvetovanja z osebjem.

Gost odgovarja za škodo, ki je nastala po njegovi krivdi ali po krivdi tistih, za katere odgovarja in tistih, ki ga obiščejo. Za namerno povzročeno škodo ali odstranitev predmetov vam zaračunamo z vašim dejanjem povezane stroške.

Delavci na recepciji Hostla Idrija so pooblaščeni za izvajanje upoštevanja hišnega reda in imajo pravico do izvajanja navedenih ukrepov v prostorih hostla.

V primeru neupoštevanja hišnega reda Hostla Idrija se proti kršitelju izvajajo naslednji ukrepi: začasna ali trajna prepoved vstopa v prostore hostla, odstranitev iz prostora hostla, zahteva za povračilo povzročene škode in izgube prihodka zaradi storjene škode, v hujših primerih kršitev se pokliče policijo.

Znesek škode ugotovi gostitelj v okviru dejanskih stroškov za odpravo škode. Stroški se poravnajo neposredno v Hostlu Idrija. Izjeme so dovoljene le po dogovoru z vodstvom MC Idrija. V primeru, da se gost s tem ne strinja, se škoda ugotavlja po redni pravni poti, za katero je pristojno okrožno sodišče v Novi Gorici.

Vsak gost dobi za uporabo v Hostlu Idrija brezplačno posteljnino in brisačo, na recepciji lahko posteljnino brezplačno zamenjate po 14 dneh, brisače lahko brezplačno zamenjate po 3 nočeh uporabe. Menjava posteljnine v krajšem času od navedenega se obračuna po veljavnem ceniku.

Sobe se med vašim bivanjem v Hostlu Idrija čistijo enkrat na teden. Prosimo vas, da med tem časom sami poskrbite za čistočo v sobah.

Iz varnostnih razlogov je prepovedano naslanjanje čez okna ali ograje balkonov. Okna se smejo uporabljati le za zračenje prostorov. Okenske police se ne smejo uporabljat za sedenje, prav tako je prepovedano kričanje in metanje predmetov in odpadkov skozi okno.

Za poškodbe gostov nismo odgovorni.

Hišni ljubljenčki in druge živali so v hostlu dovoljene po predhodnem obvestilu in ustreznem doplačilu po veljavnem ceniku.

Goste lahko sprejemate samo v skupni jedilnici in na terasi.

Prenočevanje gostov, ki v hostlu niso prijavljeni in za bivanje niso plačali, je v Hostlu Idrija strogo prepovedano.

Vrednostne predmete hranite pri sebi. Za krajo, izgubo ali škodo na osebnih predmetih v  Hostlu Idrija ne odgovarjamo.

Alkohol, kajenje, nedovoljene substance ter orožje

Uživanje alkohola je v celotnem objektu prepovedano, kakor tudi vnašanje in shranjevanje alkohola v sobah.

Kajenje je v celotnem objektu strogo prepovedano!

Shranjevanje in uživanje alkohola v sobah, posedovanje in uživanje drog ali posedovanje in uporaba orožja v  Hostlu Idrija je prepovedano. V primeru neupoštevanja tega pravila lahko osebje hostla tovrstno blago zaseže in obvesti policijo!

Pomembno

Prosimo, da se do drugih gostov in osebja ne obnašate neprimerno in nespoštljivo. V primeru hujšega neprimernega vedenja bomo obvestili policijo.

V primeru požarnega alarma nemudoma zapustite sobe in objekt po izobešenih zasilnih izhodih. Zasilni izhodi so prav tako primerno označeni po celotnem objektu. Zbirno požarno mesto se nahaja na parkirišču pred Hostlom Idrija. Požarni red in oznake zasilnih izhodov so izobešeni v sobah in skupnih prostorih Hostla Idrija.

Informirajte se o lokaciji požarnega alarma in gasilnih aparatov, ravnajte po navodilih požarnega reda in upoštevajte navodila osebja.

Uporaba grelnih in kuhalnih aparatov v sobah ni dovoljena zaradi požarne varnosti.

Nadzor nad izvajanjem hišnega reda opravljajo

MC Idrija kot uporabnik objekta in osebje Hostla Idrija. Navedeni imajo pravico, da v vsakem trenutku brez dovoljenja gosta preverijo upoštevanje hišnega reda kjerkoli v prostorih Hostla Idrija! Za prijavo, odjavo ter ostale informacijo smo vam na razpolago na recepciji v delovnem času.

Sprememba splošnega hišnega reda v Hostlu Idrija je možna kadarkoli, z njim se lahko seznanite ob prijavi na recepciji Hostla Idrija.  

Zahvaljujemo se za vašo pozornost in upoštevanje hišnega reda. Želimo vam prijetno bivanje!

Kontakt

Hostel Idrija

Ulica IX. Korpusa 17, 5280 Idrija

E: hostel@mcidrija.si

T: +386 40 808 022

Recepcija

Obratovalni čas recepcije:

pon – pet: 12.00 – 20.00
sobota:   08:00 – 12:00
    14:00 – 20:00
nedelja:   14.00 – 20.00


Check-in: po 14.00
Check-out: do 10.00